2013. november 23., szombat

10.rész Féltékenység és rabláskísérlet

Sziasztok itt a 10. részem remélem tetszeni fog!Létszíves kommentoljatok mert megharagszok és nem folytatom a blogom!Szóval 3 komi és hozom a kövi részt!!

*Dolly*
David kiment és meredten néztem magam elé.Gondolatmenetemet egy kopogás zavarta meg.
-Gyere!-mondtam és tekintetem az ajtóra szegeztem.
-Szia!-köszönt Justin és leült mellém.
-Szia!Eljössz velem sétálni?-néztem rá kisírt szemekkel.
-Aha!Amúgy mi a baj?-ölelt át.
-Semmi!-ugrottam fel az ágyról és kifelé vettem az irányt.Justint halottam,hogy sóhajtott egy nagyot és utánam jött.Kimentünk a házból és elmentünk a parkba.
-Sziasztok!-köszönt a hátunk mögött Louis.
-Szia!-köszöntünk egyszerre Justinnal.Louis mikor ide ért akkor átölelt.
-Elmegyünk fagyizni?-vetette fel a kérdését.
-Aha!-indultam el a fagyizó felé.
*Louis*
-Ne merészeld megbántani vagy bármit is csinálni vele!-fordultam Justin felé.
-Miért ha bármit is csinálok vele akkor mi lesz?-húzta fel a szemöldökét.
-Jobb ha nem tudod!-mondtam és tovább méregettem.
-Fiúk jöttök?-fordult vissza Dolly mosolyogva.Oda értünk a fagyizóhoz és meghívtam Dollyt egy fagyira.Persze,hogy nemet mondott.Addig addig nyaggattam,hogy elege lett.
-Ha igent mondok abba hagyod?-kérdezte.
-Igen!-nevettem el magam.Megettük a fagyit és Dolly azt találta ki,hogy ha látunk egy Kevíínt akkor kívánjunk valamit és utána kimondjuk hangosan.Megjelent az első Kevíín...
-Dolly te mit kívántál?-előzött meg Justin.
-Bárcsak itt lehetne velem Lassie és az ölemben simogathatnám..!
-Szia!Juhászkutya Justin vagyok!-mondta Justin és közelebb ült Dollyhoz.Igaz ezen csak nevetett egy nagyot de nekem nem nagyon tetszett...!
-Na jó én azt kívántam,hogy bárcsak a barátnőm lehetnél megint!-mondta Justin amivel még jobban felhúzott.
-Oké...!Louis te jössz!-mondta Dolly és rám vigyorgott.
-Oké..!Remélem ha Harryvel szakítasz akkor én lehetek az aki megvigasztal!!-súgtam a fülébe amire csak mosolyogni tudott.
-Hé!Ez nem ér!-duzzogott Justin.
-De ér!-mondta Dolly és megint rám nézett.
-Ha eljön az a pillanat akkor elvárom,hogy megvigasztalj!-súgta vissza mosolyogva.
*Emma*
Úgy döntöttünk a többiekkel,hogy meglátogatjuk Dollyt.Louis nem jött velünk mert volt egy kis elintézni valója.Beültünk a kocsikba és elmentünk hozzájuk.Kiszálltunk és bekopogtunk.David nyitott ajtót és én annyira megörültem neki,hogy a nyakába ugrottam.
-David!!!-síkitottam.
-Szia Emma!-köszönt és vissza ölelt.
-Dolly?-kérdeztem miután be invitált minket.
-Elment Justinnal sétálni.-mondta és leültünk a kanapéra.
-Milyen régen voltam már itt!-mondta Elena.
-Hát igen!1 éve!-közölte a nagyon nehéz tényt David.
-Hú de nehéz volt kiszámolni...!-csóválta a fejét Hope.
-Nagyon...!-röhögte el magát.
-Jaj de cukíí!-rohant oda egy kiskutyushoz Halley.
-Dolly kapta Harrytől!-szólalt meg megint David.Nem is mondta Dolly,hogy kapott egy kutyust.
-Aranyos!-álltam fel és közelebb mentem hozzá.Mikor le guggoltam hozzá közelebb jött hozzá és hopp feldöntött és elkezdte nyalogatni az arcomat.
-Hé ő az enyém!-mondta Niall és csúnyán nézett a kutyusra.Oda ment hozzá és őt is nyalogatni kezdte.
-Ó,hogy tudnák rád haragudni te cukiság.De azt nem értem,hogy a csajok miért mondják ha valami aranyos állatot meglátnak,hogy milyen aranyos?Hisz cuki..!Igen az vagy igen!Mi van?Cuki szőrös bigyó!-kezdett el beszélni a kutyushoz.Hát kicsit se néztük hülyének..! :) 
-Mi a neve?-kérdezte Elena.
-Nem tudom!-vonta meg a vállát David.
*Harry*
Mentem Dollyékhoz de valamin megakadt a szemem.Leparkoltam a kocsival és odamentem.
-Dolly?Te mit csinálsz itt?-néztem rá.
-Miért már nem lehet kitenni a lábam a házból?Olyan féltékeny vagy!-állt fel és elszaladt.
-Ügyes!-világosított fel Justin.
-Te ne szólj bele!Te hoztad el mi?-mentem hozzá közelebb.
-Nem!Ő kérte,hogy jöjjek el vele!-emelte ki az "Ő" betűt.Elkerekedett a szám.Eközben Louis elment.
*Louis*
Amíg Harry és Justin veszekedtek én meglógtam és Dolly után siettem bár fogalmam sem volt,hogy merre ment.Futottam ahogy csak tudtam és egyszer csak megláttam egy ismerős alakot.
-Dolly-kiabáltam utána.A lány csak ment tovább és mikor utolértem akkor magam felé fordítottam.
-Ó bocsánat!-mondtam egy fiatal lánynak aki megijedt tőlem.
-Semmi baj!-mondta és sebes léptekkel maga mögött hagyott.Halottam egy hatalmas sikítást az egyik utcából ami mellett elmentem.
-Segítség!!!!!-kiabált egy lány hang.Bementem az utcába és láttam,hogy egy fiatal lányt akinek a fején egy zsák van be szeretnék volna tuszkolni egy fekete autóba.Lovagiasan oda futottam és leütöttem a 2 pasit.Felsegítettem a lányt és levettem róla a zsákot.Alaposan meglepődtem..!
-Louis!!-sírta el magát és szorosan megölelt.
-Jól vagy?-kérdeztem miközben én is szorosabban kezdtem ölelni.
-Ha nem jössz akkor már szerintem nem láttok többet!Csak akkor ha megtudtam volna szökni!De szerintem akkor se mert ki tudja,hogy hol lettem volna.
-Ne is gondolj erre!-mondtam.
-Oké!Létszi menjünk haza!-mondta és megfogta a kezem és elindult.Haza kísértem és bementünk.Mikor a többiek megláttak minket,hogy fogjuk egymás kezét elkerekedett a szemük.
-Ti most...?-kezdett bele Halley.
-Nem..!-előzött meg Dolly.
-Harry és Justin?-kérdezte David.
-Nem tudom!-amint kimondtam,hogy nem tudom bejöttek az ajtón.Harry halálos tekintetet vetett rám és ide jött hozzánk.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése