2013. december 27., péntek

Tényleg szarul esik!!! ://

Bocsi,hogy ilyen későn hozok új részt de még dolgozom rajta.Talán segítségemre lenne az ha komiznátok a részeimre igaz azt látom,hogy mennyien nézitek/olvassátok de komolyan megnézném az arcotokat,hogy ha elkezdtek egy blogot és először kaptok komikat és aztán meg egyre kevesebbet és egy idő után egyet sem..!Ti is el lennétek keseredve igaz?Bocsi,hogy kiakadtam de azért nagyon szarul esik,hogy olvasok más blogokat és látom a komikat és ilyenkor eszembe jut,hogy "én miért nem kapok ennyit?"....!Szóval nagyon szépen megkérnélek titeket,hogy komizzatok nem számít,hogy hideg-meleg vagy,hogy névtelen vagy nem csak komi legyen...!!Szerintem szombaton hozom a kövi részt de ez attól függ,hogy hogy viszonyultok hozzá...!!Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek..!!:)))

6 megjegyzés:

  1. Köszi de szerintem ezzel csak páran vagytok aki komiznak is..!! :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is volt blogom oda senki sem komizott:/ de én azért csináltam mert jólesett írni nem a komik miatt:)

    VálaszTörlés
  3. Tudom olvasom!! :) És igazad van!! (De mondjuk neked könnyű,annyian olvassák a blogodat!! :D)

    VálaszTörlés
  4. Már nincs blogom :)) na de mikor irod a kovit??:)

    VálaszTörlés
  5. Hát...Maximum szombaton kiteszem! :D *-*

    VálaszTörlés