2014. február 1., szombat

13.rész Meglepetés!!!

*Emma*
Haza mentünk Niallal és felhívtam Dollyt.Kicsöng,csöng,csöng és még mindig csak csöng,jellemző,hogy nem képes felvenni....Niall hátulról átkarolt ami nagyon jól esett.
-Mindjárt jövök!-mondtam kibújtam kezei közül és kimentem az ajtón.Niall olyan fura mostanában csak akkor látom amikor oda jön hozzám mert egész napokra eltűnik.Mivel Elena és Halley csak 10 percre laknak tőlünk,átmentem hozzájuk.Becsengettem és Elena nyitott ajtót.
-Szia!Gyere be!-invitált be.
-Szia!Ti mindent tudtok a suliban.Ugye?-kérdeztem Elenától és Halleytől aki a lépcsőn ballagott le.
-Igen!Mit szeretnél tudni?-nézet rám.
-Niall.....miért tűnik el állandóan?-kérdeztem és egy könnycsepp legördült az arcomon.
-Niallról nem tudok semmit de kérdezősködünk...oké?
-Oké köszi!-öleltem magamhoz egyik legjobb barátnőmet.
-De miért érdekel ez ennyire?-jött közelebb Halley.
-Mert már nem egyszer csinálta azt,hogy 1-2 napra eltűnik az életemből mintha nem is léteznék..!De mind 1 is...hogy álltok a fiúkkal?-húztam halvány mosolyra a számat.
-Hát Liam és én jól meg vagyunk..!-mosolygott büszkén Elena.
-Én újra szingli vagyok!-hát igen Halley mindig is ilyen volt :) .
-Amúgy hallottad,hogy Hope és Zayn szakítottak?-nézett rám Elena.
-Nem!Mi történt?-nem tehetek róla mi csajok olyan pletyisek vagyunk..! ;) De mondjuk érdekelt is ez a téma mert Hope is egyik legjobb barátnőm.
-Hát Zayn talált magának egy csajt aki szerintem egy csont kollekció...!
-Megölöm!!!-húztam fel magam.
-Akkor menjünk!!-ment az ajtó felé Halley.Mind hárman egymásra néztünk és röhögőgörcsöt kaptunk.Valaki csöngetett és Halley majd nem sikított mert ugye az ajtó mellett állt és megijedt.Kinyitotta és egy régen emlegetett szamár jött be az ajtón.
-Sziasztok!-jött hozzánk közelebb.-Nem baj ha elrabolom Emmat?-nézett a csajokra akik csak mosolyogtak.ÓÓ hát akkor mindent tudtak...Bólintottak és kimentünk a házból.
-Amúgy meg szia kicsim!-fordult meg Niall.A kezét a derekamra csúsztatta és magához húzva megcsókolt.
-Szia!-mondtam unottan és elindultam a kocsi felé.
-Mi a baj?-rántott vissza és szorosan megragadott.
-ÁÚ...ez fáj!-próbáltam kiszedni a kezeimet erős szorításából.
-Bocs!De mi a bajod velem?-engedett el.
-Nekem?Nekem mi a bajom?Talán az,hogy kb 2 napja nem jelentkezel se egy üzi vagy egy hívás.Mond Niall szeretsz még?-förmedtem rá.
-Mert valamit el kellett intéznem és igen szeretlek!!-mondta és megölelt éreztem,hogy  megbántottam de igazam van.Szerintem.
-Legalább szóltál volna..!-mondtam az ölelésünk közben.
-Nem szólhattam mert ez egy meglepetés számodra!-mosolygott és kinyitotta nekem a kocsi ajtaját.Beszálltunk és elhajtottunk.Meg hallottam a kedvenc számomat a rádióban és énekelni kezdtem.Imádok énekelni bár a hangom az....igaz már sokan mondták,hogy milyen szépen énekelek de szerintem nem igaz.Niall is beszállt az éneklésbe és még a szavam is elállt amikor énekelni kezdett.Hát én mindjárt lemegyek hídba...!Niall fantasztikusan énekel....!!Nem is tudtam,hogy ilyen jó hangja van és természetesen rögtön elolvadtam...!!Niall kérte,hogy kössem be a szemem és adott egy kendőt amivel betudtam kötni.Bekötöttem és utána kb 2-3 percet utaztunk amikor éreztem,hogy a kocsi motorja leállt.Niall kiszállt és becsukta maga mögött az ajtót.Kinyitotta nekem is az ajtót és kezemnél fogva segített kiszállni.Becsukta az ajtót,bezárta a kocsit és vezetni kezdett.Bementünk egy ajtón azt hiszem.Hallottam nem is egy dúdolásokat innen -onnan.Niall még mindig vezetett.Egyszer csak megállt és levette rólam a kendőt.Hát nem hittem a szememnek...!!
-Niall...mond,hogy nem az X-Factorban vagyunk!!!-néztem rá.
-De!!!-mosolygott és rám ragasztott egy számot.-Én is indulok és te is!!!Meglepetés.....!!!!!

2 megjegyzés: