2013. szeptember 8., vasárnap

6.rész Veszekedés

*Emma*
Dolly letette a skypot.Azért aggódok,hogy Harry mit fog vele csinálni vagy Louissal!-törtem meg a csendet.
-Hát azért én is!De holnap nem kéne távol tartani Louis Harrytól?-kérdezte Liam és Elena.
-De!Csak az a baj,hogy ugye mind a ketten focizni fognak és...nem tudom!-mondta Hope is.
-Mi is beállunk majd!-mondta Niall és Zayn.
-Oké akkor figyelnétek rájuk?-néztem a két srácra.
-Aha!-mondták egyszerre.
-Jut eszembe Niall ma egyedül leszek itthon!-mondtam.
















-Látom már érted mire gondolok!
-Naná!!Kizabáljuk a hűtőt és a macskádra kenjük!

















Na itt szakadtunk.Hú Niall milyeneket tud mondani..!
-Niall én nem erre gondoltam!
-Ó akkor nem egy rugóra jár az agyunk!
-Hát nem is..!
-Ő..!Nem szeretnék beleszólni de ezt ne itt beszéljétek meg!-mondta Hope.
-Na mi megyünk mert holnap suli..!Hurrá..fúj!-mondták Elenaék.
-Oké sziasztok!integettünk nekik.
-Na akkor szerintem mi is megyünk!Sziasztok!-integettünk Hopeéknak is.Másnap a suliba menet megláttam Dollyt amint lehajtott fejjel battyog a suli felé.
-Dolly!-kiabáltam utána.
-Szia!-mondta szipogva.
-Mi a baj?-érdeklődtem.
-Harry.....!Tegnap azt mondta,hogy.......nem szeretne velem lenni este!Ezért nem is nem vele jöttem suliba!-törölgette a szemeit.
-De..!Össze vesztetek?
-Nem csak nem szeretett volna velem lenni..!Nem mondott semmit csak elment.Még egy puszit vagy egy szia szót se kaptam tőle.
-Ú..!Na gyere ne is törődj vele!-mentünk be a suliba.Szerencsénkre elkerülhetetlen volt a találkozás Georgeval és Justinnal.
-Sziasztok!-köszöntek.
-Sziasztok!
-Na mi van meguntad Harryt is?-kérdezte röhögve Justin Dollyt.
-Neked ehhez mi közöd van?-válaszoltam Dolly helyett vagyis kérdeztem.
-Hát tudod elég sok!-mondta és ellökött Dolly mellől.Niall pont ekkor jött be az ajtón.
-Mi a francot lökdösöd a barátnőmet?-jött ide.
-Nem ment arrébb!
-Hú te kis!-mondta Niall és egymásnak ugrottak Justinnal.Szét őket és ott hagytuk azt a "nagyképű,önimádó picsát"(Justint)
-Gyere Dolly!-húztam volna el de Justin nem engedte.
-Nem!Dolly itt marad velem!
-Nem!És engedj el!-mondta Dolly de Justin nem hallgatott rá.Valaki idejött és akkorát lekevert Justinnak,hogy azt hittük kiesnek a fogai.
-Dolly!Jól vagy?-ölelte meg Dollyt Louis.
-Igen és köszi!-mondta.Elmentünk a terembe de Harry nem volt ott,hogy leoltsam.Louis bekísérte Dollyt és leült Harry helyére.Amíg ők beszélgettek én addig megköszöntem Niallnak,hogy megvédett.
-Semmiség!Ez természetes!A barátnőm vagy és ha nem lennél az akkor is megcsináltam volna.-húzott magához.Egy ajtó csapásra lettem figyelmes.Igen Harry jött be rajta.Ledobta Louis mögé a táskáját és kiabálni kezdett.
-Dolly!Komolyan?Louissal már puszipajtások is vagytok nem csak "csókpajtások"?
-Harry álljál már le!-állt fel Louis.
-Hol voltál?
-Nálatok!Kerestelek!Te meg itt enyelegsz Louissal amikor én meg kereslek!
-Tudod Louis csak a barátom és ő ellentétben veled itt volt amikor szükségem volt valakire!-fejezte be a beszélgetést Dolly és kirohant a teremből.
*Harry*
-Mi..?Miről beszélt?-kérdeztem Louistól.
-Arról,hogy megvédtem Justintól!Te meg állítólag náluk voltál.-mondta Louis.Kirohantam én is a teremből és elkezdtem keresni Dollyt ebbe a hatalmas épületben.Megálltam a női mosdó ellőtt.Tudom,hogy ide nem szabadna bemennem de megtettem.
-Dolly!Itt vagy?-kérdeztem halkan.Hallottam,hogy valaki szipog és követtem a hangot ami az egyik fülkéből jött.
-Dolly!Te vagy az?
-Nem!Menj innen!
-Kérlek gyere ki!
Minek,hogy megint a fejemhez vágd a hülyeségeidet?-kérdezte.
-Nem!Sajnálom nem szerettelek volna megbántani!Tudod tegnap azért hagytalak ott mert féltem..!
-De mégis mitől?
-Attól,hogy Louis elvesz tőlem!Létszi gyere ki!
-Ezt meg honnan veszed?Én szeretlek!Nem nem megyek ki!
-Tudod mostanában sokat vagy Louissal!És in is szeretlek várj nem is szeretlek hanem imádlak!Oké te akartad!-mondtam és berúgtam az ajtót.Dolly csak ült a wc mellett és sírt.


Közelebb mentem felemeltem és megöleltem.
-Sajnálom!-mondtam.
-Semmi baj!-bújt oda hozzám.Közelebb hajoltam hozzá megszerettem volna csókolni de elfordította a fejét és ezért csak egy puszit adtam neki.
-Menjünk vissza a terembe!-mondta és elindult.Visszamentünk és elkezdődött az óra.Egésznap szar kedvem volt utolsó óránk ofő volt.
-Harry mi van veled?-kérdezte az én csodálatos barátnőm.
-Semmi!
-Harry!Mi a gond?
-Mind 1!Hagyjuk!Nem fontos!
-Na jó megcsókolhatsz!-mondta egy mosollyal az arcán Dolly.
-Oké!


Felültem és megcsókoltam.Vége lett az órának és haza kísértem megígértem neki,hogy majd este átjövök csak előbb el kell intéznem valamit.Beleegyezett adott egy csókot és bement.
*Dolly*
Bementem és felmentem skypra.Amint felmentem rá 1 perc múlva hívott videóchaten Louis.
-Szia!-köszönt.
-Szia!-köszöntem vissza.
-Jobban vagy?
-Aha!amúgy köszi,hogy megvédtél Justintól!
-Á semmiség!-vigyorgott.


Beszélgettem Louissal egy jó 2 órát és  letettük.Utána meg Harry hívott.Mint mindig olyan unott feje volt..!


-Szia kicsim!Mizu?Mit csináltál ma?-kérdezte.
-Szia!Semmi különös!Louissal beszélgettem!Te?
-Én...hát segítettem itthon apának meg hát ennyi!Mindjárt jövök!-és egy 5 percre nem láttam amikor vissza jött akkor úgy betakarta magát,hogy csak a feje látszott ki..


-Mikor jössz?
-Ő 20 perc és ott vagyok!Na akkor szia!Szeretlek!
-Szia!Én is és siess!-tettem le.20 perc múlva csengettek.
-Nyitom!-szóltam Kayleighéknek.
-Oké!-válaszolt.Futottam ajtót nyitni és igen Harry volt de nem egyedül jött.
-Ez a tied!-nyomta a kezembe a kis jövevényt.


-Ú!Harry ez nagyon cuki!Köszönöm!-csókoltam meg.
-Olyan mint te!De ezért kérhetek valamit!
-Köszi!Oké amit csak akarsz!-ölelgettem a most már az én kutyusomat.
-Akkor...!Tudod mit akarok..!-fogta meg a derekamat.
-Harry..!Ha azt mondom,hogy jó akkor békén hagysz?
-Igen!Ígérem jó lesz!Na létszi!Ez a kívánságom!
-Oké megadom magam!-adtam ki a végszót.Felmentünk a szobámba és letettem a kutyusomat.Harry elvitt az ágyig és végig döntött rajta.Levetkőztetett és...megtörtént az ami ilyenkor szokott.....
-Na milyen volt?-kérdezte Harry a mi kis "kalandunk" után.
-Hát..!Élveztem!-mondtam és rádőltem Harryre.
-Akkor nem is értem,hogy miért ellenkeztél!Amúgy mi legyen a neve a kutyusnak?
-Nem tudom féltem..!Szerintem legyen a neve...Lassie!
-Oké nekem tetszik!Lassie.. gyere!-hívta fel Harry az ágyra Lassiet.
-Szeretlek!-mondtam és megcsókolt.
-Én meg imádlak!-válaszolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése