2013. szeptember 22., vasárnap

7.rész A nagy bejelentés

*Emma*
Reggel bementem a suliba egyedül mert Niallnek reggel edzése van és így egyedül kell mennem.Az osztályterem felé vettem az irányt amikor valamin megakadt a szemem.Igaz örültem de mégis nem foglalkozva vele betettem a lábam a terembe.Niall már ott ült a padunkban és ilyen nem is tudom..számomra meg nem szokott tekintetet intézett felém.


-Niall..?Te mit csinálsz?-húztam fel a szememet és leültem mellé.
-Semmi!Csak olyan féloldalas tekinteted van!Mi a baj?-simította végig a kezét az enyémen.
-Majd következő szünetben megmutatom!-ezzel lezárva a témát adtam egy csókot az én kis ír manómnak.Egy 10 perc múlva Dolly és Harry is beértek kézen fogva.Leültek a helyükre adtak egymásnak egy szájra puszit és kipakolták a cuccaikat.Becsöngettek bejött a tanárunk is és megbeszéltük a nyári tábor részleteit.Mivel mindjárt itt a NYÁRI SZÜNET!!
-Oké akkor mielőtt még mindenki elkezd szervezkedni,hogy ki kivel lesz egy szobában tájékoztatlak titeket,hogy én választok!Szóval akkor mondom a párokat..!Justin-Dolly,George-Emma,Niall-Harry,Adam-Katy.........!-és így tovább.Amikor meghallottam,hogy én és George egy szobába leszünk engem ez a hír egy csapásként ért!Niall csak nézett tátott szájjal felém és magához húzott.Szeriintem eléggé hülye fejem lehetett mert vagy 5 percig így voltunk.Inkább nem szóltam semmit mert a tanárunk nem szereti ha ellenkezünk vele.
-Még hozzá szeretném tenni,hogy a másik osztállyal kell osztozni a szobákban!Ez által minden párhoz+1 személy kerül!Óra végén kifüggesztem a szobákat!-és ezzel befejezte.Beszélgettünk még a táborról és egyszer csak arra lettünk figyelmesek,hogy...CSENGETTEK!Álltunk volna fel de a tanárunk közbe szólt.
-A csengő a tanároknak szól!Szóval üljetek vissza és..-nem tudta befejezni mert közbevágott Adam.
-Tanár úr ha a csengő maguknak szól akkor a becsengetés is nem?-kérdezte röhögve Adam.
-Nem!Most pedig kiteszem a listát.-mindenki tolongott,hogy ki kivel lesz.Amikor megláttam örültem,hogy legalább egy jó "szobatársam" lesz George mellett.Kikászálódtam a tömegből és odamentem Dollyhoz,Niallhoz és Harryhez.
-Sziasztok!Ti kivel lesztek?-mentem közelebb.
-Én ugye Niallal és Zaynnel!-mondta Harry mosolyogva.
-Én Georgeal és Liammel!-mondtam-Te Dolly?Kivel leszel?
-Hát..!Én Justinnal és Louissal!-mondta.
-Hát Justinnal rosszul jártál!-öleltem magamhoz.
-Tudom!
-Dolly ha valami baj lesz akkor szólj nekem!-mondta Harry és "át vette" tőlem Dollyt.Kimentünk szünetre és megpillantottam a "szobatársamat".
-Liam!Georgeal és velem leszel egy szobában!-mondtam.Liamnek a reakciója egy kicsit meglepett..!


-Nem ám!Legalább egy normális van a szobában!Ha George nem bír magával akkor csak szólj!-mondta és megölelt.
-Oké!-mondtam és visszamentem az osztályba.
*Dolly*
Mikor meghallottam,hogy Justinnal leszek egy szobában hátranéztem rá és annyira vigyorgott,hogy szerintem még ha agyon vernék akkor sem lehetett volna letörölni a vigyort a képéről..!Személy szerint engem sokkolt a hír.A tanár kifüggesztette a listát,hogy kit kapunk 3.-nak.MIndenki odatolongott.Végre kiszabadultam a tömegből és megtudtam,hogy a többieknél ki lesz a 3. szobatársuk.Harry-Niall-Zayn és Emma-Liam-George voltak egy szobában.Én Louissal és Justinnal voltam egy szobában.Kimentem a folyosóra megkeresni Louist.Mivel nem találtam a folyosókon ezáltal bementem a termükbe.Ott ült az egyik pad tetején.Odamentem hozzá és szó szerint sírtam a vállán.


-Nem szeretnék Justinnal egy szobában lenni!
-Én se de engem az vigasztal,hogy te ott leszel velem!-mondta.Beszélgettünk 5 percet és vissza mentem volna az osztály termünkbe de valamin megakadt a szemem.
-Akkor nem tetszik ha ezt csinálom?-kérdezte Ross Halleytől.


-Most,hogy jobban meggondolom nem is olyan rossz!-mondta és vissza csókolta.Nem nagyon szerettem volna ha észre vett volna Halley ezért gyors elhúztam onnan.Mentem volna vissza de valaki behúzott a szekrények közé.
-Velem fogsz aludni egy ágyban akár tetszik a kár nem!-mondta Justin.
-Nem!Veled?Soha!-válaszoltam.
-Ó tényleg?Szeretem amikor kéreted magad!-mondta és bevitt a fiú wc-be.
-Justin hagyjál!-mondtam amikor elkezdte csókolgatni a nyakamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése