2013. október 13., vasárnap

8.rész Felelsz vagy mersz?

Bocsi,hogy ilyen későn hozok új részt csak tudjátok a sok tanulás meg a másik blogomba is kell hoznom új részt szóval ne haragudjatok rám!Létszi KOMIZZATOK vagy PIPÁLJATOK...!5 komi és hozom a kövi részt!Jó olvasást!


*Emma*
Dolly már vagy 10 perce elment.Bementem a másik osztályba de ott sem találtam.
-Louis?!-szóltam oda a padon ülő srácnak.
-Igen?
-Nem láttad Dollyt?
-De!Kb egy 10 perce ment vissza a termetekbe...!
-De ott nincs!-kezdtem pánikolni.
-Akkor keressük meg!-ugrott le a padról és kimentünk a folyosóra.Louis bement a fiú wc-be én meg a lányba hátha ott van.
*Louis*
Mikor bementem a fiú wc-be akkor láttam,hogy Justin rámászik Dollyra.Oda mentem és akkorát lekevertem Justinnak,hogy össze esett.Dollyt kihúztam a wc-ből.
-Mit csináltál a fiú mosdóban?
-Justin berángatott!-húzta végig a kezét a másikon és lehajtotta a fejét.
-Ez nem a te hibád!-mondtam és magamhoz húztam.Harry és Emma rohantak ide.
-Kicsim jól vagy?-kérdezte Harry és megcsókolta.
-Igen jól vagyok!Hála Louisnak!-nézett felém.
-Köszi!-mondta Harry.
-Nincs mit!-mondtam és vissza mentem a termünkbe.
*Dolly*
Mi is vissza mentünk a termünkbe de mikor beléptem volna az osztályterembe vissza néztem Louisra és ő is vissza nézett.
-Köszi!-suttogtam.
-Szívesen!-suttogta vissza mosolyogva.Vége lett az utolsó óránknak is és mentünk is haza.Harry mint mindig haza kísért és megbeszéltük,hogy ma át jönnek a többiek (Emma,Niall,Louis,Elena,Liam,Halley,Ross,Hope és Zayn).Harryvel ebédeltünk és lehuppantunk tv-t nézni.1 óra múlva megjöttek a többiek is.
-Sziasztok!-köszöntek.
-Sziasztok!-köszöntünk mi is és beinvitáltuk őket.
-Na mit csináljunk?
-Ú!Felelsz vagy mersz!-kiáltott fel Louis.Beleegyeztünk hoztam egy üveget a többiek addig körbeültek és nekem csak Louis és Harry között maradt helyem.Louis pörgetett és Halleyn állt meg.
-Na felelsz vagy mersz?
-Felelek!
-Oké akkor lenne egy kérdésem most akkor te és Ross..?
-Igen együtt vagyunk!-válaszolt Halley és pörgetett.Na de jó nálam állt meg :/ .
-Dolly..!Felelsz vagy mersz?
-Merek!
-Oké akkor csókold meg Louist!
-De nekem Harry...
-Nincs de!Ja igen zálogot sem adhatsz mielőtt ezzel az érvvel takaróznál!-közölte velem a szőke hajú barátnőm.Oda fordultam Louishoz és megcsókoltam.Hallottam,hogy Harry feláll és kiront a házból.Mikor eltávolodtam Louistól akkor felálltam és én is kirohantam a házból.
-Harry!-kiabáltam utána de nem akart megállni.Amikor utol értem akkor elé álltam és amikor próbált kikerülni akkor nem engedtem neki.
-Harry figyelj ez egy buta játék!Tudod,hogy téged szeretlek és Louis csak a barátom!
-Dolly ez már nem az első,hogy csókolóztatok!Tudom,hogy nem a te hibád de nekem mára elég volt ennyi...!Szia!-mondta és elment mellettem.Vissza mentem a többiekhez de a játékból kiszálltam.Leültem a kanapéra és magam elé bámulva figyelmen kívül hagytam mindent és mindenki.Gondolat menetemet Niall kiabálása zavarta meg.
-Rendeljünk pizzát!-kiáltott fel hirtelen.Rendeltünk pizzát.Csengettek.
-Pizza!-kiáltott fel megint Niall és kirohant az ajtóhoz.

-Á!Nem a Pizza!-jött vissza lehajtott fejjel.
-Apa?Te,hogy kerülsz ide?-kérdeztem és felálltam a kanapéról.
-Szia kicsim én is örülök neked!Anyáddal megbeszéltük,hogy elviszlek magamhoz és mostantól ott fogsz lakni!-közölte velem az 1 éve nem látott apám.
-De én nem egyeztem bele szóval nem kényszeríthettek!-drukkoltam vissza de nem sok sikerrel.
-Ezt már eldöntöttük!Holnap érted jövök!
-De akkor új iskolába kell járnom?
-Nem!Ugyan oda fogsz járni ahova most!Csak egy jóval nagyobb házba velem és Dianaval!
-De akkor minek kell elmennem veled?
-Ezt ne itt beszéljük meg!-mondta és kiment a házból.
-De cool nekem!-mondtam.Megint csengettek.Megint Niall futott ki.Na igen megjött a pizza.Vettem egy szeletet és kimentem az erkélyre gondolkozni.

Hallottam,hogy valaki kijön utánam és végig simítja a hátamat.Megfordultam és valaki megcsókolt.....!

2 megjegyzés:

  1. Jó lett!Szerintem Louis lesz aki meg csókolja Dolly-t :) Am úgy mi van Elena-val?Mert egyszer se írtál róla vagy is igen de most tanába nincs is róla szó, most akkor mi van vele?Kövibe írj létszike róla valamit köszi! Remélem nincs harag :) !

    VálaszTörlés