2013. augusztus 1., csütörtök

1.rész Ismerkedés

*Dolly*
A mai nap is ugyan úgy kezdődött mint minden egyes.Reggel felkelek elmegyek fogat mosni felöltözök és suliba indulok.Beértem a suliba elmentem a termünkhöz és találkoztam a legjobb barátnőmmel Emmaval.Egy osztályba járunk szóval együtt léptük át az ajtó küszöbét.Leültünk a padba és nem sokára megérkeztek a többiek is.Megpillantottam Justint és oda mentem hozzá.
-Szia!-köszöntem neki.
-Szia!-válaszolt és adott egy csókot.Igen Justin a barátom.Emma és George is ugyan így tettek.Csengettek és leültünk a helyünkre.Hallottuk,hogy közeledik a tanár ezért kicsit vissza vettük a hangerőt.
-Jó reggelt diákok!-köszönt boldogan.
-Jó reggelt!-hallatszott kórusban a motyogásunk.
-Van egy bejelenteni valóm!Ma új osztálytársakat kaptok!-jelentette ki.Mindenki tátott szájjal nézett Mr.Jonshra.Adam rögtön felteszi a kezét.
-Tanár úr!Kik azok?Dögös csajok...?-kérdezte de Katy félbeszakította.
-Vagy dögös srácok?-vágott közbe.Adam pedig kinyújtotta Katyre a nyelvét.Ekkor belépett két srác.Az egyik egy szöszi a másik pedig egy göndörke volt.
-Na akkor ki szeretné őket körbe vezetni?-nézett az osztályra az o.főnk.
-Mondjuk...Á hát meg is van Ms.Watson!Te vezeted körbe Mr.Stylest!És.....Ms.Ross maga pedig Mr.Horant!Ja igen ebben az évben egymás mellett fognak ülni!Mr.Bieber és Mr.Shelley ti menyjetek a hátsópadba!-mutatott ránk és a fiúkra.
-De.....-kezdtünk bele.
-Nincs de!Most pedig fáradjatok az új helyetekre fiúk.-mondta a tanár.Leült mellém a göndörke Emma mellé pedig a szöszi.
-Szia!Harry Styles vagyok!-nyújtotta felém kezét a fiú.
-Szia!Dolly Watson!-ráztam meg a kezét és belenéztem gyönyörű zöld szemeibe.
-Itt laksz a közelben?-szólalt meg megint.
-Ő..!Igen!És ha megkérhetlek akkor csendben maradnál?Nem szeretnék bajba kerülni miattad!
-Oké oké már csöndben is vagyok!
*Emma*
-Szia!Niall Horan vagyok!-mondta az új padtársam.
-Szia!Emma Ross!-válaszoltam.
-Bocsi nem szeretnék tapintatlan lenni!Van barátod?-kérdezte egy mosollyal.
-Igen van!George Shelley!Aki ott ül a leghátsó padban Dolly barátja mellett.
-Miért Dollynak Justin a barátja?-idegesített fel.
-Igen!De lécci maradj csöndben!-kértem tőle a lehetetlent.
-Oké!-mondta.Azt hittem soha nem hagyja abba a fecsegést.Ránéztem Georgera és engem bámult.
-Figyel a tanárra ne engem bámulj!-súgtam neki.
-Eszem ágába nincs a tanárra figyelni!-vitatkozott velem.Küldött egy puszit és én is ezt tettem.Csengettek.Végre vége ennek az órának.A szünetben elmentünk a másik osztályban lévő barátnőinkhez Hopehoz,Elenahoz és Halleyhez.
*Hope*
Reggel közölte velünk az osztályfőnökünk,hogy ma jönnek új oszt.társaink.Állítólag mindjárt itt lesznek.
-Na akkor...Ms.Turner te fogod körbevezetni Mr.Malikot!Halley és Elena önök fogják körbevezetni Mr.Paynet és Mr.Tomlinsont.-zökkentett ki a gondolatmenetemből Mrs.Robinson.Belépett a 3 sexy boy.Leültek mellénk és a mellém ülő barna szemű fiú rám nézett.Azt hittem ott helyben elájulok.

-Szia!Zayn Malik!-köszönt mély hangjával.-Húú!Jól vagy?-kezét az arcom előtt lengette és így kizökkentett az álmodozásomból.
-Ó!Szia!Hope Turner!-tekintetem a táblára irányult és néztem ahogy a tanár magyarázta az érthetetlent.
*Elena*
Mikor leült mellém az egyik srác rámosolygott és felém nyújtotta a kezét.


-Szia!Liam Payne!-mondta és a keze még mindig a levegőben volt.
-Szia!Elena Anderson!-fogtam meg a kezét és megráztam.Az óra többi része csendben telt de amikor egymásra néztünk akkor elmosolygott mind kettőnk.
*Halley*
Amikor leült mellém a titokzatos srác akkor ügyet sem vetve rá tovább hallgattam a tanárnő számomra érthetetlen monológját.Az osztály bámulása ahogy a tanárnő magyarázta a falanxot kb. ilyen volt:

-Szia!Louis Tomlinson vagyok!-mondta egy vigyorral az arcán és a tekintetét rám szegezte.


-Szia!Halley Anderson!-válaszoltam.Mivele a tanár fölösleges fecsegése nem nagyon izgatott ezért a tekintetem egész órán Louison landolt.Kicsöngettek végre vége ennek az unalmas töri órának.Mindenki kiment a folyosóra és megpillantottuk Emmat és Dollyt amint éppen idejönnek.
-Sziasztok!-köszöntek kórusban.
-Sziasztok!-köszöntünk vissza egymás után.
-Nem fogjátok kitalálni,hogy mi történt ma!-szólalt meg Hope.
-Új osztálytársak?-vágta rá Dolly.
-Honnan tudtad?
-Hozzánk is jöttek!Az egyiknek az a neve,hogy Niall Horan a másiknak pedig Harry Styles.
-Hozzánk Zayn Malik,Liam Payne és Louis Tomlinson jött!-előzött be az én drága testvérem Elena.Beszélgettünk még az új osztálytársainkról és egyszer csak arra lettünk figyelmesek,hogy becsengettek.Spuri vissza a terembe.
*Dolly*
Vissza mentünk Harry és Niall már várt minket.Mikor Emma elment a helyére és megkerülte Niallt akkor Niall tekintete követte őt.


Harry meg csak szimplán rám mosolygott.


-Hova mentetek ilyen gyorsan?-kérdezte szép zöld szemeivel.
-Sehova!-válaszoltam és elvörösödtem.Végre jött az utolsó óránk tesi.Azzal kezdtük,hogy 10 kör futás.Utána pedig játszottunk kosarat Niall megszerezte a labdát és annyit hülyéskedett vele!
Szerintem jól megleszünk velük.Vége lett a tesinek is és mentünk is haza.
-Haza kísérhetlek?-kérdezte egy kissé rekedt hang.

5 megjegyzés: