2013. augusztus 4., vasárnap

3.rész Szakítás

*Emma*
Mentünk volna suliba de Niallal és Harryvel találtuk szembe magunkat.
-Sziasztok!Mehetünk a suliba?-nyitotta ki Harry a kocsi ajtaját.
-Aha...!-csodálkozóan néztünk egymásra.Dolly beült előre Harry mellé én pedig Niallal ültem hátul.Niall közelebb hajolt és az ajkaink össze értek.Harry belepillantott a vissza pillantó tükörbe és elmosolyodott.
-Niall Niall!Hát neked megy a csajozás!-mondta egy huncut mosollyal.
-Harry én nem te vagyok!A nagy csajozó mondja nekem?-kérdezte és rámutatott Dollyra.
-Mi nem vagyunk együtt!-vágta rá Dolly.
-Azt csak te hiszed!-mondta Harry és kacsintott egyet.
-Állj meg!Innentől gyalog megyek!-nyitotta az ajtót Dolly és kiszállt.
-Dolly léccives ülj vissza!-emelte fel hangját Harry.
-Nem!-kiabált Dolly az utcán.Harry kérte de nem ült vissza ezáltal elhajtottunk.
-Mi baja van Dollynak?-kérdezte Harry.
-Talán az,hogy nem a barátnőd!-mondtam neki idegesen.
-Ne legyél te is idegbeteg!-mondta Harry és beparkolt az egyik helyre.Megláttam Dollyt és oda szaladtam hozzá.
-Szia!-köszöntem neki.
-Szia!-köszönt sértődötten.
-Na akkor mikor vezetjük körbe a fiúkat?-drukkoltam elő egy témával.
-Nem tudom de nincs most kedvem ehhez a körbevezetésdihez!-mondta és kicsit gyorsabban szedte a lábát mert meglátta Harryt.
-Dolly!-kiabált utánunk Harry.Utól ért minket és kérdőre volta Dollyt.
*Dolly*
Miért szálltál ki a kocsiból?Hm?-idegeskedett Harry.
-Mert nem vagyok a barátnőd!-kiabáltam és szerencsémre mindenki minket nézett az iskola bejáratánál.
-De veszem észre,hogy az szeretnél lenni!-mondta egy perverz mosollyal az arcán.Megfordultam és sebes léptekkel az osztályterem felé vettem az irányt.
-Justin!-láttam meg a hátsó padban.
-Igen kicsim?Mi történt?-ölelt meg szorosan.
-Harry felidegesített!Bocsi,hogy ott hagytalak este csak Emmanak szüksége volt rám mert ez a majom ott hagyta!!-mutattam a mellettünk ülő fiúra.
-Én kinyírom ezt a Harryt.-amint kimondta a száján,hogy "Harry" belépett az ajtón Emmaval és Niallal.George csak tátott szájjal nézte,hogy Emma és Niall fogják egymás kezét.
-Mi a?-csak ennyit tudott kimondani.
-Hagyd békén a barátnőmet!-ment közelebb Justin Harryhez.
-Nem te fogod eldönteni,hogy kit fog választani!-mondta Harry és rám nézett.Tőlem várják a választ?Megfogtam Emma kezét és kihívtam tanácsot kérni.
-Emma most mit csináljak?Nem tudok választani!-mondtam a könnyeimmel küszködve.
-Justint szereted még?
-Hát..!Nem tudom!Igen szeretem de nem úgy mint régen!
-Harryt szereted?
-Igen!De nem szeretném megbántani Justint.
-De valamelyiket meg kell!-mondta és itt hagyott.-Oké képes vagyok rá menni fog!-mondogattam magamban.
-Justin.....!Harryt választom!-mondtam és adtam egy búcsúcsókot Justinnak.Elmentem a helyemre és Harry is így tett.
-Akkor mi most....?
-Igen együtt vagyunk!-előztem meg.
-De jó!-puszilt meg és kirohant a folyosóra.
-Dolly Watson a barátnőm!-ordibált a folyosón.
-Harry!Hagyd abba!-kiabáltam oda neki.
-Ms.Watson!Az irodámba most!-mondta Mr.Anderson.
-Mr.Anderson!Harry kezdte!-mentegetőztem.
-Nem érdekel ki kezdte!A büntiben találkozunk.
-De Mr.Anderson!Tényleg én kezdtem!-jött ide Harry is.
-Oké akkor mind 2-en büntetést kaptok!-mondta az osztály főnökünk és elment.
-Szeretlek!-mondta egy huncut mosollyal az arcán és megcsókolt.Csókja szenvedéjes volt.-Na akkor a büntiben is együtt leszünk!
-Úgy néz ki!-mondtam és visszamentünk a terembe.Még volt 30 perc csengetésik gondoltuk Emmaval,hogy addig körbe lehetne vezetni a fiúkat.Megmutattuk nekik a sport csarnokot,a fizika,kémia,biológia,földrajz termet és végül a wc-t.
-Gondolom nem kell titeket bemutatni a piszuárnak!-mondtam viccelődve.
-Nem kell!Majd bemutatkozok neki!-mondta Harry és hangos nevetésben törtünk ki.Csengettek és futottunk a terembe.Utolsó óránk megint tesi volt.Most fociztunk.Harryt és Emmat a másik csapatba tették engem és Niallt meg ebbe a csapatba.
-Kezdődhet a játék!-sípolt a tesitanárunk a sípba.Harrynél volt a labda gondoltam elveszem tőle.
-Na cica eltudod venni?-kérdezte agy huncut mosollyal.Amíg próbálkoztam elvenni Harrytől a labdát addig Niall amikor nem figyelt Harry elcsaklizta tőle.Niall is eljátszotta ugyan ezt Emmaval is.Elvoltunk megint.Emmaéknak jó mert ők mehetnek is haza de mi meg irány a bünti!+1 órát kellett a büntiben töltenünk utána mehettünk is haza.Harry megint haza kísért és holnapra elhívott hozzájuk.Mert ugye holnap hétvége van.

6 megjegyzés:

  1. Jó lett! De még beszélnem kell veled... Én meg Niall?! #wow

    VálaszTörlés
  2. klassz lett! :) (ha van kedved írhatnál 1 kicsit többet louisról! :D *-* )

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett:3 remélem gyorsan hozod a kövit mert már nagyon várom :D siess és csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  4. Halihó hol van már a 4. rész?! Megeszlek ha nem fojtatod, mostmár kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
  5. Köviiiit:) Zayn is jöhet több:D amúgy nagyon jó, remélem hamar hozod a kövit:)

    VálaszTörlés