2013. augusztus 14., szerda

4.rész Meglepetés..!!

*Dolly*
Bementem a szobába ledobtam a táskám és levágódtam tv-t nézni.Kopogtak.
-Gyere!-kiabáltam ki.
-Szia Dolly!
-Ú Kayleigh!Szia!Mizu?-örültem az unokatesómnak.
-Semmi!Veled?Mától itt fogok veletek lakni!-örjöngött.Meghallottam,hogy itt fog lakni sikítozni kezdtem az örömtől.
-Akkor gyere pakoljunk be a régi szobádba!-ujjongtam még mindig.
-Ő Dolly nem egyedül fogok itt lakni!Hanem Austinnal!-mondta és megtorpant mintha várná a reakcióm.
-Legalább nem fogunk unatkozni!-mondtam és lefutottam a nappaliba.-Austin!-ugrottam a nyakába mert már régen láttam.
-Szia Dolly!-ölelt meg ő is amikor észbe kapott,hogy ölelgetem.Csengettek.
-Nyitom!-kiabáltam és elengedtem Austint.
-Szia Dolly!Beszélhetnénk?-nyitottam ki az ajtót és Justint pillantottam meg.
-Szia!Igen!Mit szeretnél?-csuktam be mögöttem az ajtót.
-Ezt....!-mondta közelebb jött és ajkaink összeértek.
-Justin....!-löktem el magamtól.Szerencsémre pont jött Harry.Így megtudott védeni.
-Justin te mit csinálsz a barátnőmmel?-lépett elém Harry.
-Semmit!-kapta fel a vizet és elment.Harry meg rám szegezte a tekintetét.

-Dolly mit csinált veled Justin?

-Megcsókolt!-kezdtem el szipogni.
-Bocsi,hogy nem jöttem előbb!Szeretlek!-mondta Harry és magához húzott.
-Gyere menyjünk be!-mondtam és bementünk.Harryt bemutattam Kayleighnek és Austinnak.Austinnal nagyon jól kijönnek egymással.Megint csengettek.
-Remélem nem Justin!-mondtam magamban és az ajtó felé vettem az irányt.
-Ross!-ugrottam az 1 éve nem látott osztálytársam nyakába.
-Dolly!-húzott vissza magához.
-Szia!Vissza jöttél Kanadából?Végre vissza cseréltek titeket?
-Szia!Igen és nem kell vissza mennem!De egyszer eljöhetnél velem!
-Oké akkor majd megkérdem anyát.Gyere be.-mondtam és beinvitáltam.
-Harry ő Ross Lynch!Csere diákként elment Kanadába és 1 évig nem láttam.Ross ő pedig Harry Styles a barátom.
-Szia Harry!Nagyon örülök.Mázlista vagy!-nyújtotta a kezét Ross Harry felé.
-Szia én is örülök!Miért vagyok mázlista?-nézett Rossra Harry.
-Mert egy ilyen csodás barátnőd van!-mondta és rám nézett.
-Tudom!-fogta meg Harry a kezem és magához húzott.Kikérdeztem Rosst,hogy milyen volt Kanada.Mire beszámolt mindenről már este 8 volt.
-Na én megyek mert már sötétedik!-mondta felállt és kikísértem.Ross elment én meg felfutottam a szobámba.Hallom,hogy valaki trappol fel utánam és igen nem tévedtem Harry nyitott be az ajtómon.Mire benyitott addigra már össze is pakoltam a cuccaimat.
-Kész vagyok!Mehetünk!-jelentettem ki.
-Ja,hogy ezért szaladtál fel!Azt hittem valami baj van!-jött közelebb és ajkaimra egy csókot lehelt.Lementünk elköszöntünk Kayleighéktől és már indulhattunk is.Harry mint mindig kinyitotta nekem az ajtót.Az az 5 perc csendben telt el.Megérkeztünk Harryék házához kiszálltunk és bementünk.Mikor betettük a lábunkat a házba akkor csodás illatok szálltak a levegőben.
-Ki az?-kérdezte egy női hang a konyhából.
-Egy betörő akinek véletlen van kulcsa a házhoz!Amúgy meg a betörőket Harrynek és Dollynak hívják!-vicceskedett Harry.
-Ó szia én Anne Cox vagyok!Te lennél Dolly Harry új barátnője?-ölelt meg Anne.
-Heló Anne igen én lennék Harry barátnője!Dolly Watson!-mondtam.
-Remélem nem ettetek mert mindjárt kész a vacsora!-mondta lelkesen Anne.
-Oké!Felmentünk a szobába!-kiabált Harry a lépcsőről.
-De aztán semmi huncutkodás!-szólalt meg egy erős férfi hang.
-Harry ő az apukád volt?
-Igen!-mondta és tovább húzott.
-Hú!Komolyan egy "H" betű?-mosolyodtam el mikor az ajtónál megálltam.
-Ne ítélj el!Csak 6 éves voltam!-mosolygott.Bementünk a szobájába és ami ott volt...Kb az én szobámmal egy szinten volt.Szana szét a könyvek egy az ágyon,szekrényen...Tiszta szobám 2.
-Harry!Hol a mosdó?-kérdeztem.
-A folyosó végén egyenesen.De ha vissza jössz nekem lenne pár ötletem mit csináljunk!-húzogatta a szemöldökét.
-Már tudom mit örököltél apukádtól!A perverzséged!-vigyorogtam Harryre és kimentem a mosdóba.Mikor belenéztem a tükörbe megijedtem magamtól.
-Úristen,hogy nézek ki?-kérdeztem magamtól gyors megigazítottam a hajam és már indultam is vissza Harryhez.
-Szia!-köszönt valahonnan Harry de nem láttam.Megfogta a kezem és kirántott az erkélyre.
-Héé!Szia!Nézzük a csillagokat?Tudod nagyon szeretem őket fürkészni belemélyedek a nézésükbe és hirtelen a gondolatok tengerébe találom magam.-mondtam és felnéztem az égre.
-Itt tudok kikapcsolódni!Dolly....Szeretlek!-mondta lenézett rám és megcsókolt.Lementünk vacsorázni és bemutatkoztam Des Stylesnek is Harry apukájának.Harryvel elmentünk fürödni persze külön-külön.Elmentünk aludni és Harry persze magához húzott és karjai közt aludtam el.
*Emma*
Mikor vége volt a tesinek hazamentünk Niallal.Megbeszéltük,hogy este itt alszok nálunk.Bemntünk és rögtön felhívtam a csajokat skypon.Elenanéknál csak Liam volt,Hopenál pedig Zayn.
-Hol van Louis?-kérdeztem Halleytől.
-Szakítottunk......!Louis mást szeret!-mondta nyugodtan.
-Kibe?-kíváncsiskodtam.
-Dolly!-mondta.Az volt a furi,hogy örült neki.
-Nem is zavar?-kérdeztem.
-Nem!Már van egy másik kiszemeltem!Amúgy meg nem tudok haragudni Dollyra.-mondta és elment aludni.Már csak Hope,Zayn,Liam és Elena volt látható.Beszélgettünk vagy este 10-ig.Letettük és Niall tiszta hülye lett.Föl-le szaladgált és azt kiabálta,hogy nem tudom elkapni.Elkezdtünk kergetőzni és szerencsémre Niall megbotlott és ráestem nagyon jól nézhettünk ki.
-Nekem annyira tetszik ez a póz!-csúszott ki Niall száján.
-Fogadjunk ezt Harry tanította!-mondtam és nevetni kezdtünk.
-Igen ő a mesterem!
-Ne tanulj tőle ilyeneket mert te a magad fejével vagy nekem tökéletes!-mondtam és leszálltam Niallről.Elmentem fürödni és utánam Niall is.Befeküdtünk az ágyba és Niall áttölelve aludt el velem együtt.Csörög a telefonom.
-Haló?-szóltam bele kómásan.
-Szia Emma!Dolly vagyok!Az normális ha kint vagyok az erkélyen nem tudok aludni és egy sötét alak figyel lentről?-kérdezte idegesen.
-Mi?Ébreszd fel anyukádékat!
-Ha most kimegyek akkor Harry felébred és elkezd kiabálni azzal a sráccal aki lent van.Ha felébrednek a szomszédok elkezdenek hepciáskodni,hogy "kussoljunk nem tudnak aludni"!
-Maradj ott és ne meny le hozzá!Hívd fel Louist és utána hívj vissza!
-Oké!Nem is állt szándékomban lemenni!Miért hívjam fel?
-Majd meglátod!-mondtam és letettem.
*Dolly*
Nem értettem miért hívjam fel Louist de végül is felhívtam.Kicsöng.Mikor a lenti srácnak megcsörrent a telefonja..........

4 megjegyzés:

  1. Uuu nagyon joo :3 gyorsan folytatast kerek :))

    VálaszTörlés
  2. Megpróbálok sietni de tudjátok kötelező 110 oldal matekom van szeptember 2.-ra :/ :(!Így csak max egy héten egy rész tudok hozni! Bocsi de ígérem sietni fogok! :) :D

    VálaszTörlés
  3. "-Igen ő a mesterem!" Hé ezt én mondtam skype-n! :p Amúgy jó lett... :)

    VálaszTörlés