2013. augusztus 2., péntek

2.rész Új kapcsolatok

*Dolly*
Megfordultam és Harry állt mögöttem.Csak mosolygott rám mint a tejbe tök.
-Ha szeretnél!-mondtam és vissza mosolyogtam.
-Hány éves vagy?-kérdezte.
-18!És te?
-Én 19.-az út nagy része beszélgetéssel telt el haza értünk és elbúcsúztam tőle.Mentem volna be de anya kirohant.
-Ki ez a srác?-kérdezte.
-Az új osztálytársam akit holnap körbe kell vezetnem az..........!-válaszoltam de nem tudtam befejezni mert anya elment Harry után.Jönnek vissza én pedig felmegyek a szobámba.Kopognak.
-Igen?-kiabálom ki és ezzel jelzem,hogy bejöhet.
-Szia!-köszönt Harry.
-Szia!Mizu?-fordultam felé a lecók közül.
-Semmi!De te mit csinálsz?-húzta fel a szemöldökét.
-Leckét?!-bizonytalanodtam el.
-Aha....!-mondta Harry és röhögőgörcsöt kaptunk mind 2-en.Csörög a telefonom.
-Haló?-szóltam vele.
-Szia kicsim!Hol vagy?-kérdezte Justin.
-Itthon?!
-Elfelejtetted,hogy ma edzésem van?-idegeskedett.
-Huppsz!
-Szóval neked fontosabb az új srác mint én?-tiszta ideg volt.
-Nem!Miért ezt honnan veszed?-emeltem fel én is a hangom.
-Mert amikor mentem edzésre akkor láttalak titeket sétálni!
-Igen!Haza kísért!Baj?-lettem én is idegesebb és idegesebb.Harry látta,hogy rajta veszekedünk.
-Jó edzés után elmegyek hozzátok!Szia!-mondta és kinyomta.
-Ezt nem hiszem el!-vágtam rá az ágyra.
-Mi a baj?-kérdezte Harry és leült mellém az ágyra.
-Justin!Nem hiszem el,hogy fontosabb neki egy hülye edzés mint én.
-Miért van foci?-kérdezte.
-Igen miért?
-Holnap megmutatod?
-Aha.....!
-Gyertek vacsi!-kiabált fel anya.
-Oké megyünk!-mentünk lefelé.Leültem a helyemre Harry pedig mellettem foglalt helyet.Anya nem bírta ki kuncogás nélkül.
-Anya!-szóltam rá.
-Jó!Abba hagyom csak olyan édesek vagytok így egymás mellet!
-Tudjuk!-válaszolt helyettem Harry.Én csak néztem mint borjú az új kapura Harry pedig mosolygott.
Végeztünk a vacsival Harry megköszönte a vendéglátást és ,ár ment is haza.
-Harry miért mondtad,hogy tudjuk?-kérdeztem az ajtóban.
-Ez válasz a kérdésedre?-kérdezte és megölelt.Olyan jó illata volt.
-Ezt miért kaptam?-húztam fel a szemöldökömet.
-Csak!-vigyorgott azokkal a fehér fogaival.Mentem volna be de utánam kiabált.
-Nem hiányzik valamid?-kérdezte és meglengette a levegőben a telefonomat.
-Hé....!Add vissza!Harry lécci add vissza!-mentem oda hozzá és ugrálni kezdtem,hogy elérjem.
-Csak akkor kapod meg ha....!-vigyorgott.
-Ha???-vágtam közbe.
-Ha kapok egy puszit!-vigyorgott még mindig.Megpusziltam és vissza kaptam a telefonomat.Elbúcsúztunk még egyszer.Elkezdtem tapogatni a zsebeimet,hogy mindenem meg-e van.Harry vissza nézett és mosolygott.Mentem volna vissza de valaki vissza húzott és megcsókolt.Azt hittem Harry de nem... Justin volt.
-Szia kicsim!Bocsi,hogy kifordultam magamból.-mondta és adott egy puszit a homlokomra.
-Szia!Én is sajnálom!De miért vagy ennyire féltékeny Harryre?-húztam fel a szemöldökömet.
-Látom,hogy hogy néztek egymásra!
-De az nem számít semmit!
-Oké akkor bizonyítsd be,hogy én kellek neked!-mondta.Megfogtam a kezét és felhúztam a szobámba.Letett az ágyra és elkezdtük vetkőztetni egymást...............................18+!
-Most már elhiszed,hogy csak te kellesz nekem?-kérdeztem miközben a mellkasán pihentettem fejem.
-Igen!-mondta és megcsókolt.(Justinnal már 2 éve alkotunk egy párt.)
-Nem szeretnél itt aludni?-kérdeztem bociszemekkel.
-Ha nagyon szeretnéd!-mondta.
-Akkor én elmegyek fürödni!-mondtam és már futottam a fürdőszobába.Gyors lefürödtem és szóltam Justinnak,hogy mehet.Ő is elment.Én addig kerestem neki egy pólót és egy gatyát.Lefeküdtünk aludni de nem tudtam aludni.Kimentem az erkélyemre és néztem a csillagos eget.Kaptam egy üzit:"Min gondolkozol az erkélyen ennyire?"Nem tudtam ki az de amikor lenéztem megláttam azokat a gyönyörű zöld szemeket amik engem figyeltek.
-Harry?Te mit keresel itt?-kérdeztem miközben lementem hozzá.
-Csak megszerettelek volna nézni!
-Tessék!Látod jól vagyok!Na akkor szia!-mondtam és elindultam a ház felé.Harry utánam futott és vissza rántott magához.Vagy 5 perce ölelgetett amikor sikerült kimászni erős kezei közül.
-Harry miért ölelgetsz?Nem mintha nem lenne jó csak úgy kíváncsi vagyok rá!
-Én sem tudom!De kezdem érteni.Megcsörrent a telefonom.
-Szia Emma!Miért sírsz?-vettem fel a telefont.
-Szia Dolly!George szakított velem!
-Sajnálom!10 perc és ott vagyok!
-Oké!Köszi szia!
-Szia!-tettem le.
-Harry bocsi de el kell mennem Emmahoz!-mondtam és indultam be a házba.
-Elviszlek!-ajánlotta fel.
-Nem kell köszi!
-De kell!
-Okés!Mindjárt jövök csak át öltözök!-mondtam és felszaladtam a szobámba.Át öltöztem és hagytam a párnámon egy cetlit Justinnak."Ne keress!Emmahoz mentem!"Harry kinyitotta nekem az ajtót és beültem.Harry megkerülve a kocsi elejét lehuppant mellém és már indulhattunk is.így 5 perc alatt ott voltunk Emmanal.Megköszöntem Harrynek a fuvart és már mentem is be.
*Emma*
Vége lett a tesi órának és mentem haza Niallal mert kiderült,hogy arra lakik mint én.George ugye olyan féltékeny típus ezért nem teccet neki az ötlet.A kapcsolatunk már nem volt az a zökkenő mentes mint régen.Niall megfogta a kezem és ezt látta meg George.
-Te megcsalsz engem?-kérdezte idegesen.
-Nem Niall csak a barátom!-mondtam
-Tényleg akkor miért fogod a kezét?-kérdezte.
-Dollynak is szoktam fogni a kezét arra meg nem mondasz semmit?- kérdeztem én is idegesen.Ezáltal kialakult köztünk egy veszekedés.
-Azért mert Dolly a barátnőd!Őt ismerem már rég óta és tudom,hogy ne akar tőled semmit.De Niall csak ma ismertem meg és nem ismerem az érzéseit irántad!-mondta.
-Szóval ezekkel a mondatokkal arra akarsz kilyukadni,hogy szünetet szeretnél a kapcsolatunkban?
-Igen!Akkor mostantól csak barátok vagyunk.
-Jó!-mondtam sírva.George elment én meg tovább sírtam.
-Miattam mentetek szét!Sajnálom!-mondtam Niall.
-Nem miattad!Te csak ürügy voltál.Mert George már nem szeret annyira mint régen.-mondtam és tovább mentünk.Niall egyszer csak megállt előttem.
-Csukd be a szemed!-utasított.Becsutam és ajkaimon éreztem az övéit.Kinyitottam a szemem és elmosolyogtam.
-Na tudtam,hogy ettől jobb kedved lesz!-mosolygott.Vissza csókoltam és kézen fogva haza kísért.Kicsit megnyugodtam de miután Niall elment azonnal eszembe jutott ahogy George beszélt velem.Felszaladtam a szobámba és az egész napot át sírtam este 20:30-kor megcsörrent a telefonom.Elena,Halley és Hope volt.Elújságolták,hogy Hope-Zaynnel,Elena-Liammel és Halley pedig Louissal jár.Örültem neki,hogy ők legalább boldogok.Már este 10 van.Eldöntöttem,hogy átt hívom Dollyt.Felhívtam és 5 perc múlva hallottam,hogy bejön a pót kulccsal.Feljött hozzám és elmondtam neki mindent szóról szóra még Niallt is.
-De akkor most szingli vagy!Na gyerünk holnap megszerezzük neked Niallt!-mondta és össze csapta a kezeit.Itt aludt velem.Reggel arra keltem,hogy bökdösi az oldalam,hogy kelljek.Kiszálltunk az ágyból felöltöztünk és már mehettünk a suliba.Kimentünk az ajtón és bezártuk azt.Megfordúltunk és nem hittünk a szemünknek.

6 megjegyzés: