2013. augusztus 26., hétfő

5.rész Csók

*Dolly*
-Szia Louis!-szóltam bele a telefonba.
-Szia Dolly!Mit szeretnél?-kérdezte lelkesen.
-Csak megszeretném kérdezni,hogy hol vagy!
-Itthon az ágyamban!Miért?
-Mert van itt egy alak aki már vagy 30 perce bámul az utcáról és azt hittem te vagy mert kb ugyan akkora mint te és ugyanakkor csörrent meg a telefonja amikor felhívtalak!
-Ahaa!Értelek!
-Letette a telefont..!-súgtam bele a telefonba.Rá 5 másodpercre elénk áll egy kocsi és kiszállt belőle 2 sötét pacák és odamentek ahhoz a sráchoz aki már 30 perce néz engem.Elkezdtek beszélni de nem nagyon értettem.Mikor észrevették,hogy nézem őket akkor az első rám mutatott a másik kettő meg bólintott.
-Dolly itt vagy?
-Louis most le kell tennem!Szia és bocsi ha felkeltettelek!
-Oké!Nem keltettél fel!Na szia!-köszönt el.Gyors befutottam a szobába rázártam lakatra az üvegajtót és felkeltettem Harryt.Eddig azért nem keltettem fel mert még nem féltem annyira de most már nagyon parázok.
-Harry!Kérlek kelj fel!-pusziltam meg a homlokát.
-Mi az?Mit szeretnél hajnalok hajnalán?Talán megjött az eszed és szeretnél egy kicsit...-nem engedtem,hogy befejezze mert tudtam,hogy mi lesz a vége.
-3 pasi áll kint az utcán és az egyik már 30 perce bámult!Amikor néztem őket akkor az egyik rám mutatott és a másik kettő pedig bólintott.Harry félek!-mondtam miközben bebújtam mellé az ágyba mármint mellé de a takaró alá.
-Dolly!Ne félj itt vagyok veled senki se bánthat!Majd én megvédelek!-mondta levette rólam a takarót és erősen magához húzott.Ledöntött az ágyra és erős kezeivel nem engedett el amíg el nem aludtam.Reggel felkeltem és Harry már nem volt mellettem.Lementem a konyhába és mehettem is vissza mert csörög a telefonom.Na de jó anya.
-Szia!Mizu?-szóltam bele.
-Szia kicsim semmi!Az előbb Louis volt itt és azt kérte,hogy adjam át neked az üzenetét.Azt mondta,hogy 1-kor találkozhatnátok a parkban.
-Oké ott leszek!De most mennem kell szia!
-Szia kicsim vigyázz magadra!-mondta és kinyomtuk egymást.
-Hova mész?-kérdezte Harry az ajtóból.
-A parkba!-mondtam összeszedtem a cuccaimat és átöltöztem.Mikor kijöttem a fürdőből Harryt nem találtam sehol.
-Harry!-kiabáltam a nevét.Mivel Harry szülei elmentek és Harryt se találom ezért úgy döntöttem,hogy elmegyek a parkba.Igaz még csak 12 volt de mire kiérek meg megkeresem Louist...Elindultam mikor kiértem a parkba akkor két részeg pasas jött velem szembe.
-Szia cica!-jött hozzám az egyik.
-Nem vagyok cica!-mondtam és tökön rúgtam.A másik is idejött de elszaladtam.Mikor hátranéztem és nem figyeltem előre akkor nagyot koppantam.Mivel össze ütköztem valakivel.
-Áú!Bocsi nem szerettem volna beléd....-mondtam de mikor feltápászkodtam nagyon meglepődtem.-futni.-fejeztem be.
-Szia Dolly!Semmi!Amúgy hova futottál?-kérdezte Halley.
-Hát két pasas elől futottam.-nézegettem hátra,hogy nem-e követnek.
-Aha értem!Na és mi járatban?-kíváncsiskodott.
-Hát igazából Louissal találkozok!
-Ó végre Louis bevallotta?
-Mit?Mit titkoltok előlem?
-Semmit...!
-Aha Halley Anderson mit szeretnél elmondani nekem...?
-Ó várj csörgök!-mondta és úgy tett mintha hívta volna valaki.Na mind 1.Mellőztük a témát és kb egy 10 perc múlva el is köszöntünk egymástól.Úgy 30 perce állhattam még ott amikor valaki átkarolt hátulról.Azzal a lendülettel ráléptem a lábára és próbáltam kiszabadítani magam.
-ÁÚ!Hé!Dolly ez fájt!-engedett el és a lábát kezdte fogdosni Louis.
-Ó bocsi Louis!Azt hittem más az!-mentegetőztem.
-Semmi!De kit hittél?
-Azt a két pasast aki idefelé jövet...
-Mi?Nincs semmi bajod?
-Nincs meg tudtam magam védeni!Amúgy mit titkoltok előlem?
-Mire gondolsz?
-Arra,hogy Halley említett valamit!Mit szeretnél bevallani nekem?
-Ja igen!Hát Halleyvel szakítottunk mert én mást szeretek!
-Mi?Kit?Ismerem?
-Igen ismered!Szerintem te ismered a legjobban!
-Emma?Hope?Elena?Kayleigh?
-Nem,nem,nem és nem!Te vagy az a lány!Igen Dolly jól hallottad!Beléd szerettem!
-ŐŐ......!Oké.....!Hát...!Tudod Louis..-nem tudtam befejezni mert az ajkai megakadályozták.Mire észbe kaptam már késő volt.Louis megcsókolt.Louis ajkait már szinte érezni se éreztem ezért kinyitottam a szemem.
-Bocs!-mondta és lesütötte a tekintetét.Hirtelen minden homályosodni kezdett és ekkor fekete köd lepett el mindent ami körülöttem volt.
*Louis*
-Dolly!-térdeltem le mellé.Felvettem az ölembe és haza vittem.Kivettem a zsebéből a lakáskulcsot és benyitottam.Nem találtam itthon senkit ezért felvittem a szobájába.Letettem az ágyára és vártam amíg felébred.
*Dolly*
Mikor felkeltem Louis volt felettem.
-Louis?Hol vagyok?
-A szobádban!-mondta és vissza adta a személyes teremet.
-Te haza cipeltél?Nem fáj a hátad a nagy súlyomtól?
-Igen!Nem mert nem is vagy nehéz!-kacsintott rám.
-Figyelj Louis én sajnálom de Harryt szeretem!Nem mondom,hogy nem tetszesz de azt se,hogy igen.
-Értem és tisztában vagyok vele.De ha egy barátra vágysz akkor itt vagyok!Ja igen ha szakítanál Harryvel akkor össze jönnél velem?
-Louis..!
-Jól van na..!Csak kíváncsi vagyok!
-Aki kíváncsi hamar megöregszik!-nyújtottuk egymásra a nyelvünket.Louissal elbeszélgettük az időt.Már sötétedett Louis hazament én meg skypoltam a csajokkal vagyis a többiekkel mert nem csak a barátnőim voltak a kamera ellőtt.
-Na,hogy ment Louissal?-kérdezte Emma.
-Hát ezt inkább majd 10 szem közt beszéljük meg!Oké?
-Oké!-vágták rá egyszerre.Beszélgettünk egy csomó mindenről és egyszer csak Elena monológját megzavarta a telefonom.
-Ó!Drága telefonom megmentettél!-gúnyolódtam és egy nem úgy gondoltam nézést vetettem Elenara.
-Szia Harry!-szóltam bele.
-Szia!Hol a fenébe vagy?
-Itthon!Miért?
-Talán azért mert már égen földön kerestelek és tudod a tegnapi eset után még jó,hogy féltelek!
-Jól van na!Nem kell ebből ekkora ügyet csinálni!Még jó,hogy nem harapod le a fejemet!
-Ne jó-z itt nekem!10 perc és ott vagyok!-mondta és kinyomta.
-Min kapta fel a vizet?-érdeklődött Hope.
-Azon,hogy ugye reggel óta nem látott és nem is hívtam meg ilyenek.
-Mondjuk a tegnap este miatt meg is értem!-szólt közbe Emma.
-Na és akkor most mit mondjak neki?Bocsi lesmárolt Louis és ezáltal megcsaltalak?
-Miiiii?????-kérdezték egyszerre a fiúkkal együtt.
-Huppsz!Igen Louis megcsókolt!-hajtottam le a fejem.
-ÚÚ!Harry mit fog szólni!-csóválta Niall a fejét.
-De most mit mondjak neki?
-Hát passz!-mondták egyszerre.
-Na megjött Harry!-hallottam meg a kocsit.-Sziasztok!
-Szia!Sok sikert!-mondták és letettem.Vettem egy nagy levegőt és kinyitottam az ajtót.Harry szó szerint a nyakamba borult.


-Hiányoztál!-mondta a csókunk végén.
-Harry!Valamit elszeretnék mondani!
-Igen szerelmem?
-Louis...!Megcsókolt Louis.
-Mi?Hagytad magad?
-Is is igazából csak arra emlékszem,hogy megcsókolt és utána pedig már nem emlékszem.
-Dolly,hogy tehetted ezt?-kérdezte már szinte kiabálva.Elkapott a sírás.Harry meg csak kiabált velem.Leült a kanapéra és gondolkozni kezdett.


-Sajnálom!-ültem le mellé.
-Hát sajnálhatod is!-állt fel és az ajtó felé vette az irányt.
-Harry ne hagyj itt!Szeretlek!-kiabáltam utána.Hirtelen megállt vissza fordult és elém lépett.
-Tudod mióta várom már,hogy ezt kimond?-kérdezte és megcsókolt.
-Akkor nem hagysz itt?-szipogtam.
-Nem!Eszem ágában sincs!-ölelt át.Harry felkapott és felvitt a szobámba letett az ágyra befeküdt mellém és engem kezdett fürkészni azzal a csodálatos zöld szemeivel.

4 megjegyzés: